Configurare adresa de email în Mozilla Thunderbird (Linux)

In acest articol veti afla cum sa va configurati o adresa de email creata pe sistemul www.eshop-rapid.ro in clientul de email Mozilla Thunderbird - varianta de Linux.



Inainte de a studia acest tutorial va rugam sa verificati si sa va asigurati ca urmatoarele conditii sunt indeplinite:

  • Contul dumneavoastra este in exploatare reala
  • Aveti un domeniu atasat contului dumneavoastra de eshop-rapid
  • Ati creat cel putin o adresa de email din administrare → Setari → Adresa de email

Daca toate conditiile de mai sus sunt indeplinite, putem trece mai departe la configurarea adresei de email in Thunderbird:

1.  Instalați Mozilla Thunderbird
2.  Deschideți Mozilla Thunderbird
3.  În fereastra principală veți avea opțiunea de a selecta Create a new account - Email

 

4.  În fereastra nou deschisă apăsați Skip this and use my existing email

 

5.  De asemenea puteți folosi și meniul Edit – Account Settings. În fereastra nou deschisă apăsați butonul Account Actions și apoi Add Mail Account... Se va deschide o fereastră identică cu cea de la pasul 6. Apoi folosiți Server Settings și Outgoing Server.

 

 

 

 

6.  În fereastra nou deschisă, completați la Your name numele dvs. sau al firmei. La Email address, scrieți adresa întreagă de e-mail, iar la Password, parola  stabilită în pagina de administrare a E-shop-ului când ați creat adresa. Bifați Remember password și apăsați butonul Continue.

 

7.  În fereastra nou deschisă bifați protocolul POP3 (keep mail on your computer) și apăsați butonul Manual config.

 

8.  În fereastra nou deschisă introduceți pe linia Incoming, la Server hostname: pop3.bohemiasoft.com, la Port: 995, la SSL (Connection Security): SSL/TLS și la Authentication: normal password. Pe linia Outgoing, introduceți la la Server hostname: smtpc.bohemiasoft.com, la Port: 587, la SSL (Connection Security): STRATTLS și la Authentication: normal password.

 

9.  Apăsați butonul Done și astfel instalarea a fost finalizată. Va rugam sa testati pentru a va asigura ca puteti trimite si primi emailuri.