Folositi “Facebook ads” ? (reclame). Acum, cu ajutorul Facebook Pixel puteti colecta informatii despre clientii dumneavoastra iar in baza acestora sa folositi “Facebook ads”.
Cum se poate folosi Facebook pixel ?
https://www.facebook.com/business/a/online-sales/conversion-tracking
2. Daca nu sunteti conectat la Facebook va trebui sa o faceti
3. Odata conectat, puteti genera Facebook pixel
4. Click pe “Create a Pixel”
5. Stabiliti un nume pentru Facebook Pixel
6. Retineti “Pixel ID”. Click pe “Install Pixel Now”
7. Copiati si Salvati codul generat pentru utilizari ulterioare. Retineti pixel ID.
8. Pentru a incheia, transmiteti email cu codul generat
9. Acum in Admin->e-shop->Setari e-shop->Setari de baza->Facebook Pixel , introduceti ID-ul generat de FB si Salvati.
Puteti configura de asemenea ID-ul fb_pixel si la admin->e-shop->Web analytics->Alte coduri de urmarire...
In acest moment Facebook Pixel este activ.
Pot fi activate in continuare functii speciale ale FB-Pixel (special events). Implicit, sunt activate 4 astfel de functii speciale:
ViewContent – cati vizitatori au verificat detaliile unor produse
PageView – pagina vizitata in eshop
InitiateCheckout – cate tranzitii cos_cuparaturi – formular_de_comanda au fost realizate
Purchase – cite comanzi au fost finalizate
In final, la adresa https://www.facebook.com/ads/manager/pixel/facebook_pixel, cu ajutorul fb ads manager puteti urmari diverse grafice cu statistici
Puteti verifica starea implementarii cu ajutorul Events Manager fin cadrul FB_Ads_Manager sau cu ajutorul unui plug-in specializat in cadrul browser-ului
NOTA: fiind vorba despre o facilitate a unui tert, in cazul in care intampinati probleme va rugam sa apleati la resursele de ajutor puse la dispozitie de catre producatorul facebook (de exemplu aici: https://www.facebook.com/business/m/pixel-set-up-step-1#step-1)